Bij Alexandra wordt je op een professionele manier behandeld.
Zij weet je op het juiste moment op een warme menselijke manier naar je einddoel te begeleiden.
Jose 60 jaar
Je leest hier alles over mijn tarieven als coach. Of je nu bij me komt om die vervelende stressklachten aan te pakken, een gezondere leefstijl te creëren of om af te vallen met deskundige begeleiding. Ik hanteer één tarief. Wel zo makkelijk.
Samen, met mij aan je zijde is werken aan je doel veel leuker. Het is motiverend, verhelderend en effectief.
Heb je nog vragen? Neem vooral contact op. Ik vertel je graag meer.

| Kennismakingsgesprek | Gratis en vrijblijvend |
| Sessie van 1 uur coaching | € 75,- |
| Sessie van 1,5 uur coaching | € 112,50 |
| Sessie tafelopstelling | € 112,50 |
| Sessie levensloop wandelen 2,5 uur | € 175,- |
| Sessie van 1,5 uur wandelcoaching | € 112,50 |
| Uitwerken voedingsdagboek | € 35,- |
Soms vergoeden werkgevers het coachingstraject. Zeker als ik jou begeleid vanwege stress- en burn-outklachten. Voel jij je comfortabel om dit te bespreken met je werkgever? Aarzel dan niet om te informeren naar de mogelijkheden. Misschien vergoedt jouw werkgever de coaching wel. Ik kan mijn factuur dan rechtstreeks naar je werkgever sturen of een offerte maken voor een Vitaliteitsprogramma.
Gaat het om coaching bij het afvallen? Dan is het handig voor je om te weten dat een aantal zorgverzekeraars vanuit de aanvullende verzekering (een gedeelte van) de sessies bij een BGN-gewichtsconsulent vergoedt.
Ik ben ingeschreven in het register van de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland.
Bij Alexandra wordt je op een professionele manier behandeld.
Zij weet je op het juiste moment op een warme menselijke manier naar je einddoel te begeleiden.
Jose 60 jaar
Christa 56 jaar zorgadviseur
Voor mij de juiste vrouw op het goede moment!
Al na ons eerste telefoongesprek begonnen met hele kleine stukjes wandelen, na half jaar ziekte.
Prettig, duidelijk, goede tips en adviezen.
Veel afgevallen, betere conditie, weer met plezier aan het werk.
Fijn.
Marijke 55 jaar
"Had burn-out klachten 4 jaar geleden. Alexandra heeft mij geleerd alle onrust en gedachten een plek geven voor dat je weer opbouwt zowel fysiek als mentaal. Eerst rustig bewegen, geen overhaast inspanning. Gezond eten, wees lief tegen je lichaam. Leren geniet van sporten. Allemaal lessen waarvan ik tot de dag van vandaag profijt heb!
Marianne 45 jaar
Door Alexandra zit ik weer lekker in mijn vel. Zij stelt de juiste vragen en daardoor leer je jezelf beter kennen en begrijpen waarom je dingen zo doet. Je krijgt ook handvaten en opdrachten om vooruit te komen. Zij doet dat op een fijne manier, maar weet je ondertussen wel te raken en te stimuleren.
Door haar ben ik ook weer gaan sporten en gaan de kilootjes er langzaam af, wat mooi meegenomen is.
Kortom, Alexandra is een supercoach, die ik iedereen van harte kan aanbevelen.
Lia 55 jaar
Lonneke 31 jaar
Jaren geleden lukte het mij ineens niet meer om zelf uit de negatieve spiraal van overgewicht en te weinig lichaamsbeweging te komen.
En dan tref je een coach waar het mee klikt, die je stimuleert, begrijpt maar je ook stevig aanpakt en je de spiegel durft voor te houden.
Alexandra, je hebt mij op de goede weg geholpen, ik sta nu anders in het leven en heb het gevoel dat ik weer alles onder controle heb. Dank daarvoor.
Koninklijke Luchtmacht
Emma, 43 jaar
Jacobien, 46 jaar
Ontdek wat ik voor jou kan betekenen. Ik verheug me erop om jou te leren kennen.
